Verzenden

Verzenden van uw bestelling

Wanneer je bestelling de status verzonden heeft, dan staat er in je account bij bestelstatus een trackingcode achter het bestelnummer.
Als je dit trackingnummer invult op de website van de gekozen verzenddienst, kun je de status van jouw bestelling zien.

 

Verzenddiensten

PostNL
De wettelijke garantie houdt in dat je gekochte artikel moet voldoen aan wat beloofd is en wat je redelijkerwijs mocht verwachten.
Als je bijvoorbeeld een audio recorder hebt gekocht die na een paar weken kapot gaat, mag hierover contact opnemen met ons.
Wacht hier niet te lang mee nadat je dit gebrek hebt ontdekt. www.postnl.nl.

DHL.de
Begint je trackingcode met een 4xxxxxxxx, dan kunt u op de site van DHL.de pakketservice, www.dhl.de de status van uw bestelling volgen.
Note: op een postbusadres levert DHL geen pakketten af die zwaarder zijn dan 30 kilo. Wij raden u daarom aan om bij een grote bestelling
geen postbusadres, maar een regulier adres te gebruiken.

 

TNT.de / FEDEX
Begint je trackingcode met een 8xxxxxxxx , dan kunt u op de site van TNT.de, www.tnt.com de status van jouw bestelling volgen.
Het kan voorkomen dat u de volgende melding krijgt:
Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie. Deze melding betekent dat je
bestelling nog niet door de reguliere pakketservice verwerkt is of dat de website nog niet is geüpdate met de laatste verzendinformatie.
Je kunt de status van uw bestelling in dat geval de volgende werkdag opvragen. Sommige pakketten worden onderling overgedragen naar
een andere dienstverlener bijvoorbeeld PostNL. www.postnl.nl.

Wanneer deze melding vijf werkdagen na verzending nog steeds verschijnt en je hebt jouw bestelling nog niet ontvangen, dan verzoeken
we je vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice.


Telefoon: +31 (0)85 - 401 3854 (lokaal tarief).
E-mail: klantenservice@memorecorder.nl

Bestellingen tot 30 kg worden bezorgd door TNT.de of PostNL.
Bestellingen die groter zijn dan dit gewicht zullen in meerdere pakketten worden aangeboden.

 

Verzendkosten

Voor alle bestellingen wordt een verzendbedrag van €2,95 incl. BTW in rekening gebracht.

 

Levertijd

Bij alle producten in onze winkel is de levertermijn gemiddeld 1-3 werkdagen, mits voorradig. Wanneer je voor 15:00 uur bestelt, heb je je
bestelling gemiddeld binnen 1-2 werkdag(en) in huis. Wanneer een product niet meer voorradig is, wordt dit weergegeven op de website of
gemeld door de klantensevice.

 

Levertijden bij meerdere producten

De levertijd van je hele bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd.
Mocht dit niet mogelijk zijn, dan word je geinformeerd door de klantenservice.

 

Leveringen aan het buitenland

Wij verzenden geen bestellingen naar een adres buiten Nederland, België en Luxemburg.

 

Een bestelling (gedeeltelijk) annuleren

Een bestelling kan (gedeeltelijk)geannuleerd worden:

  • Het artikel is niet leverbaar meer: in dit geval nemen wij contact met je op en bieden wij je een alternatief aan of je annuleert de bestelling.
  • We hebben je vooruitbetaling 1 week na het plaatsen van jouw bestelling nog niet ontvangen. Dit geldt alleen voor de betaalmethode ‘Vooruitbetalen’.

Wanneer een bestelling wordt geannuleerd vervalt de betalingsverplichting.
Dit geldt alleen wanneer het product nog niet in behandeling is genomen voor verzending.
Als je al betaald hebt, dan storten we het bedrag zo spoedig mogelijk terug op je rekening.

  • Voor het annuleren (gedeeltelijk) van uw order, brengen wij geen extra annuleringskosten in rekening.
  • Indien u product(en) aan ons retour stuurt, komen de verzendingkosten voor rekening van de consument.
  • Bestellingen die reeds naar je onderweg zijn kunnen niet direct geannuleerd worden in uw account.
    Neem hiervoor contact op met de klantenservice.