Verzending


Verzending van uw bestelling
Wanneer uw bestelling de status verzonden heeft, dan staat er in uw

bestelstatus een trackingcode achter het bestelnummer.
Als u dit trackingnummer invult kunt u de status van uw bestelling zien.

DHL
Begint uw trackingcode met een 4xxxxxxxx, dan kunt u op de site van
DHL pakketservice,  www.dhl.de de status van uw bestelling volgen.

Op een postbusadres levert DHL geen pakketten af die zwaarder zijn
dan 12 kilo. Wij raden u daarom aan om bij een grote bestelling geen
postbusadres, maar een regulier adres te gebruiken.


TNT EXPRESS
Begint uw trackingcode met een 8xxxxxxxx , dan kunt u op de site van
TNT Express, www.tnt.de de status van uw bestelling volgen.

Het kan voorkomen dat u de volgende melding krijgt:
Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie.

Deze melding betekent dat uw bestelling nog niet door de pakketservice
is verwerkt of dat de website nog niet is geüpdate met de laatste
verzendinformatie.
U kunt de status van uw bestelling in dat geval de
volgende werkdag opvragen. Soms worden pakketten overgedragen
naar een andere vervoerder bijvoorbeeld PostNL.

Wanneer deze melding vijf werkdagen na verzending nog steeds
verschijnt en u heeft uw bestelling nog niet ontvangen,
dan verzoeken
we u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice.


Telefoon: 085 - 4013854 (lokaal tarief)
E-mail: klantenservice@memorecorder.nl

Bestellingen tot 31.5kg worden bezorgd door TNT.de of PostNL.
Bestellingen die groter zijn dan dit gewicht zullen in meerdere
pakketten worden aangeboden.


Verzendkosten

Voor alle bestellingen wordt een verzendbedrag van €4,95
in rekening gebracht.


Levertijden

Bij alle producten in onze winkel is de levertermijn gemiddeld
2-3 werkdagen, mits voorradig.
Wanneer u voor 16:00 uur bestelt,
heeft u uw bestelling gemiddeld binnen 1-2 werkdag(en) in huis. Wanneer
een product niet meer voorradig is, wordt dit weergegeven op de website
of gemeld door de klantensevice. In dat geval is de levertijd gemiddeld
3-7 werkdagen. Soms wordt u een ander anternatief aangeboden.


Levering bij meerdere producten

De levertijd van uw hele bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van
het artikel met de langste levertijd.


Buitenlands afleveradres
Wij verzenden geen bestellingen naar een adres buiten Nederland.

Een bestelling is (gedeeltelijk) geannuleerd
Een bestelling kan geannuleerd worden:

  • Het artikel is niet leverbaar meer: in dit geval nemen wij contact
    met u op en bieden wij u een alternatief aan of u annuleert de
    bestelling.
  • We hebben uw vooruitbetaling 1 week na het plaatsen van uw
    bestelling nog niet ontvangen. Dit geldt alleen voor de betaalmethode
    ‘Vooruitbetalen’.

Wanneer een bestelling wordt geannuleerd vervalt de betalingsverplichting.
Dit geldt alleen wanneer het product nog niet in behandeling is genomen
voor verzending.
Als u al betaald heeft (Mr Cash/CREDITCARD), dan storten
we het bedrag zo spoedig mogelijk terug op uw rekening.

  • Voor het annuleren (gedeeltelijk) van uw order, brengen wij geen extra annuleringskosten in rekening.
  • Indien u product(en) aan ons retour stuurt, komen de verzendingkosten voor rekening van de consument.