Garantie

Fabrieksgarantie

De fabrikant van je bestelde artikel kan fabrieksgarantie geven.
Dit wil zeggen dat de fabrikant tijdens die garantieduur je artikel repareert of vervangt als die defect raakt,
tenzij het defect is ontstaan door jouw toedoen. Je kan ook altijd contact opnemen met de fabrikant.

De fabrieksgarantie verschilt per fabrikant. In de verpakking van je artikel zit meestal een overzicht met meer details.

Op sommige artikelen zit minder of geen fabrieksgarantie. Denk hierbij bijvoorbeeld aan "verbruiksartikelen".

 

Wettelijke garantie

De wettelijke garantie houdt in dat je gekochte artikel moet voldoen aan wat beloofd is en wat je redelijkerwijs mocht verwachten.
Als je bijvoorbeeld een audio recorder hebt gekocht die na een paar weken kapot gaat, mag je hierover contact opnemen met ons.
Wacht hier niet te lang mee nadat je dit gebrek hebt ontdekt.

 

Garantiebewijs

Het garantiebewijs van je artikel is de desbetreffende factuur of het aankoopbewijs.
Deze vind je terug in je account en in de e-mailbijlage van je e-mail-factuurbericht.

 

DOA of defect

Wanneer je een product ontvangen hebt en deze bij het uitpakken niet blijkt te werken, spreken we van een DOA (Dead On Arrival).
Afhankelijk van de garantievoorwaarden kun je het product dan retourneren.

Lees altijd eerst goed de handleiding door!
Bel bij vragen naar onze klantenservice: +31 (0)85 - 401 3854 (lokaal tarief)
of stuur een e-mail:
klantenservice@memorecorder.nl 

Stuur nooit een vermoedelijk defect product retour zonder eerst telefonisch/schriftelijk contact op te nemen met onze klantenservice.
Vermeld hierbij uw ordernummer.
Producten die zonder vermelding/kennisgeving aan onze klantenservice worden teruggestuurd,
worden niet geaccepteerd!

Zie ook: Retourneren en herroepingsrecht